Donateur / Begunstiger
worden van

Help ons nóg meer
mensen blij te maken!

Stichting Welzijnsfonds Daelzicht ondersteunt activiteiten voor cliënten bij stichting Daelzicht. Of het nou gaat om een groot evenement als de jaarlijkse motorrun, een kleine attentie voor de feestdagen of de invulling van een langgekoesterde hartenwens van een individuele cliënt.

Met uw hulp kunnen we nóg meer mensen blij maken!
Financiële bijdrages (groot of klein) zijn van harte welkom. Maar ook het ter beschikking stellen van mankracht, locaties of een gratis frietje of ijsje tijdens een evenement kan veel voor onze cliënten betekenen. Informeer naar de mogelijkheden!

Stichting Welzijnsfonds Dealzicht probeert jaarlijks de grotere activiteiten te ondersteunen. Dit kunnen we doen vanuit ons verleden, maar gezien alle veranderingen om ons heen zal het tegoed snel minder worden. Daarom zijn we opzoek naar fondsen , donateurs of sponsoren die ons hierbij willen ondersteunen.

De stichting heeft ten doel:
A. Meefinancieren van projecten en activiteiten (zowel in groepsverband als voor individuele hartenwensen) ten behoeve van vrije tijd en ontspanning voor de cliënten van Stichting Daelzicht.
B. Het ondersteunen van alle activiteiten, die met het vorenstaande verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.
C. Stichting Welzijnsfonds Daelzicht is een ANBI stichting en U kan de gift als aftrekpost meenemen bij de inkomsten- en/of vennootschapsbelasting.
D. De stichting heeft geen winstoogmerk.

Wilt U meer informatie? stuur dan een bericht naar:

Welzijnsfonds@dealzicht.nl

Aanvraagformulier welzijnsfonds