Tover ook een lach op een gezicht!

Het Welzijnsfonds maakt het mogelijk dat cliënten van Daelzicht kunnen meedoen aan leuke en gezellige vrijetijdsactiviteiten. Activiteiten die, naast goede zorg, onmisbaar zijn voor een fijn leven. Samen aan lange tafels meezingen en genieten van artiesten tijdens het Oktoberfeest in Sittard, meerijden op een stoere motor bij de Motorrun in Heel of op de vrachtwagen tijdens de Truckrun in Koningslust. Om een paar voorbeelden te noemen. Daarnaast laten we ‘Daelzicht Hartenwensen’, een speciaal onderdeel van het Welzijnsfonds, in vervulling gaan.

Dit is alleen mogelijk door donaties en fondsen

Om deze wensen in te vullen is geld nodig. Door bezuinigingen van de overheid krijgen zorgorganisaties geen middelen voor dit soort activiteiten. Alleen door donaties en fondsen kunnen wij dit dankbare werk voortzetten. En natuurlijk met de medewerking van de vele vrijwilligers die hier belangeloos en met een warm hart hun tijd in steken.

Met uw hulp maken we nóg meer mensen blij!

Wilt u een donatie geven of op een andere manier iets betekenen voor onze cliënten? Dan horen wij het graag! Uw bijdrage, groot of klein, is van harte welkom. Dat kan op verschillende manieren:

• het vervullen van een hartenwens van een cliënt of een groep cliënten
  • een (eenmalige) financiële bijdrage.
  • een jaarlijkse bijdrage.
  • maatwerk: we zijn benieuwd naar uw ideeën!

Heeft u ideeën of wilt u meer weten? Informeer naar de mogelijkheden! Stuur een e-mail naar welzijnsfonds@daelzicht.nl. We gaan graag met u in gesprek.

Het Welzijnsfonds is een ANBI-stichting zonder winstoogmerk. U kunt uw gift als aftrekpost meenemen bij de inkomsten- en/of vennootschapsbelasting.